..:: Cebisan Kenangan ::..

Tuesday, January 18, 2011

..:: Memori : Ukhuwah, Semanis madu & Sepahit hempedu ::..

Assalamualaikum sahabat-sahabat  sekalian,

hari ini saya hajat nak kongsikan pengalaman saya sepanjang di JDK Zon Utara.

Syabab~!!!! JUNDI ~!!!
alhamdulillah, saya rasa sangat bersyukur kepada Allah kerana telah izinkan saya untuk menyertai Kem JDK. Banyak perkara yang telah Allah kurniakan kepada semua peserta JDK. Kami dapat saling mengenali antara satu sama lain, kerana kami semua bukan dari sekolah yang sama.

Disinilah mulanya terjalin rasa kasih dalam kalangan kami. kkami disuap dengan 8 modul oleh Para Murabbi. Kami diasuh dan dijaga oleh abang2 fasilitator yang telah banyak berkorban untuk kami termasuk Kem Komandan iaitu abg radhi.

Saya nak kongsikan dengan anda semua beberapa gambar kami disana.

Di dalam hutan BA Resort..~!!!
Basyir & Nik, sahabat yang aku cintai..~!!!
Bergambar sebelum keluar bersama untuk Modul Khidmat Masyarakat..
bersama teman yang akan bersama-sama memikul jalan DnT~!!!

banyak lagi gambar yang nak di kongsi...
insyaAllah saya akan cuba masukkan lagi..
Semoga apa yang kita dapat sepanjang kem JDK, sama2 lah kita aplikasikan dalam kehidupan. Semoga ianya tidak sekadar menjadi halwa telinga. Semoga ukhuwah antara kita akan terus terjalin untuk memikul risalah DnT....

insyaAllah sahbaat pembaca,

kita bertemu di post yang akan datang ye...
maaf jika post kali ini tidak memenuhi hajat anda semua...
saya sentiasa mengalu-alukan sebarang daripada anda semua..
agar kita dapat saling lengkap-melengkapi....
InsyaAllah...

~Mutiara Wakafan,
Teratak Famili,
6.30pm~

2 comments:

Sketching.... said...

Semoga setiap langkah kehidupan selepas ini lebih mantap dan bertenaga. Cabaran lebih besar sentiasa menanti...

Mutiara Wakafan said...

jzk khair abg ibrahim...
doa2kan kami semua ya semoga terus tsabat diatas jalan ini..