..:: Cebisan Kenangan ::..

Thursday, October 20, 2011

Pengumuman : Wajah baru


Oleh : kalam azimat


Setelah lama menyepi, kini kami kembali. Bertambah dengan ahli baru, moga dapat melancarkan lagi gerak kerja ini.

Muqadimah

Alhamdulillah mari kita merafa’kan rasa penuh kesyukuran kepada Allah S.W.T kerna dengan keizinannya dapat menganugerahkan nikmat KESEDARAN, IMAN dan ISLAM. Nikmat inilah yang digunakan untuk duduk sebentar kembali mengingati akan Allah SWT. Ayuh, mulakan dengan duduk singgah di SINI untuk dan berIMAN. Meskipun begitu, jutaan kemaafan dipinta kepada sidang pembaca sekalian diatas kelemahan dan kedaifan kami diatas ketidakmampuan mengupdate blog dengan kerap. Insya Allah perkara tersebut akan diatasi. Doakan kami sentiasa!!!!

Wajah baru

Untuk makluman pembaca, pihak ILHAM-ILLAHI kini telah berwajah baru dengan kehadiran 2 penulis baru iaitu Sdr. Muhammad Suhaib b. Ahmad Zahir (Pelajar Pengajian Islam di Universiti Sultan Zainal Abidin) dan Sdr. Muhammad Ikhwan b. Mohd Nasri (pelajar perakaunan di Kolej Teknologi Darulnaim). Kedua-dua mereka ini insyaAllah akan bersama bergandingan dengan pengendali lama yakni mutiara wakafan dan kalam-azimat dalam rentak yang berlainan tetap bermesejkan yang sama. Kami akan cuba sedaya mampu untuk menjadikan medan ini adalah yang terbaik untuk anda.

Khatimah


Setakat itu dahulu untuk kali ini, segala tambahan maklumat akan dimaklumkan dari masa ke semasa. InsyaAllah, kami mengharap doa daripada kalian agar ILHAM-ILLAHI terus maju bergerak kehadapan.

Amin.........

No comments: